Monday, 4 June 2012

CONTEST APAKAH? : TEKA DUIT TABUNG

satu contest yang menarik aku nak join hari ni ialah contest yang telah di anjurkan oleh rakan rapat blogger aku sendiri...cik MKsyahir di blog APAKAH? beliau....menarik contest die ni....sebab senang...nak kene main teka teka jer....tapi bukan teka teki tau.....kalau join contest ni kira boleh tingkatkan pengetahuan ilmu hisab kowunk la....kalau kowunk nak join ni ha...amik mouse kowunk tu then klik kat banner bawah ni....


syarat-syarat tuk join contest ni kowunk boleh bace kat tuan empunya contest ni....senang je...and yang paling pasti hadiah lumayan menanti anda....jom ramai-ramai kasi rugi ini tuanpunya contest sebab kene bagi hadiah banyak-banyak....ha...ha....

jawapan aku untuk contest kamu ni MK syahir oi....
jumlah duit tabung kamu tu ialah:
RM 860

6 comments:

mohamad shazni said...

gilew banyak..hehehe

Mk Syahir said...

hahaha..hang tak hagak2 noh!

Mk Syahir said...

Thanks A Lot sudi join =)

senarai peserta telah diupdate dan akan diupdate lagi dari masa ke semasa..kalau rajin jemput lah BW sesama peserta..hehehe =)

takiyaoceto said...

ha...ha.....macam betul je bunyi nye tu....bagi aku menang je la....

KakiUsya said...

Good Luck. :D

takiyaoceto said...

tq.....