Tuesday 7 May 2013

permulaan semula

Assalamualaikum.....
Apa khabar semua?
Harap semua dalam keadaan yang sihat dan ceria walaupun masih ade yang kecewa sebab parti yang di sokong kalah & ade yang gembira terloncat2 macam beruk sebab wakil rakyat diorang menang bertanding...
ape2 pon bende dah selesai...so kite teruskan hidup kita....
 setelah sekian lame aku menyepi dari penulisan blog ni...tibe-tibe hari ni hati aku tergerak nak menulis semula dalam blog aku ni...

mungkin ni adalah 2nd edition punya stater pack untuk aku continue my blog....

belajar untuk lebih matang dalam penulisan blog...
and aku akan cube mencari idea-idea 

terbaik untuk aku inputkan di dalam pengisian blog aku...
one more things.......to pemilik Apakah???? hang kencing aku aaaa....sembang lama tak hupdate blog hang tapi aku tengok makin cun melecun blog hang....
http://www.mksyahir.com/
xpa2....aku sokong hang....and tak ku lupa jasa hang sebagai rakan sefutsal and selesema la cikgu!!!
sekian selamat membaca 
dan terus berkelana dalam dunia IT
PEACE NO WAR!

No comments: