Saturday 12 May 2012

The Curve di Landa Makhluk Pemakan


Assalamualaikum.......
Dah lame dah tak coret and kongsi cerite dalam blog......mungkin sebab dah kontang idea and terlalu sibuk dengan kerja harian....almaklumla...dah nak hujung-hujung practical ni...macam-macam report yang nak disiapkan....sorry sesangat......sampai dapat komplen dah dari rakan blog rapat MKSyahir & Oniesensei......tu yang pulun gak buat entry kali ni.....ha...ha...tq guys sebab bagi galakan......

Entry kali ni takdo papo sangat yang istimewo yang nak den citokan......just nak kongsi what happen around one week before....macam minggu-minggu yang sebelum-sebelum nya...macam biase aku perlu menghabiskan sisa baki tugas aku sebagai pelajar pelatih di Bank Persatuan Kuala Lumpur,Kowunk penah dengar ke name Bank tu?Macam tak je kan.....Klick kat kat link yang aku wat tu....

Hari demi hari tugasan yang diberikan aku laksanakan dengan penuh kededikasian....but the real challenges bila aku dapat tasks untuk buat conduct aktiviti bebas pada khamis lepas...Bos aku kali ni lebih suke menerapkan briefing  pagi untuk discuss produk and problem...but hari khamis is the day yang die nak we all staf make one activity yang boleh build up our self confident...so dengan idea yang aku dapat daripada ajk aktiviti program dekat tempat blaja aku dulu Mr. Oniesenssei, aku pown aktiviti LDK yang simple..time la aku tengok muke orang-orang tue berkerut fikir idea nak selesaikan maslah yang aku bagi kat diorang...credit to MR.oniesenseii sebab bg idea yang bernas...


berkerut memikir



Hari minggu aku pulak,macam biasa adelah hari untuk rehat-rehat and guling-guling kan diri....tapi last Saturday i got invitation dari my lecture untuk attend wedding ceremony die.So sabtu hari jalan-jalan, makan-makan with my Ms.Cinta...Balik dari Wedding ceremony at Klang we all gi melalak terlolong-lolong kat Redbox the Curve....nak kate suare aku i sedap tak la...tapi lau aku masuk Mania kompom Mnasir, Aubrey and Ahmad Dhani meleleh ayaq liuq dengar aku menyanyi...(sebab tak sedap sgt).Lepas dah mengosongkan perut dengan melalak ala-ala  pictching ke laut we alls pown memenuhkan tangki perut yang dah kosong tadi at ikea, aik kat ikea kan jual perabot...ha tu la....special nye ikea...food court die bile time hujung minggu kompom penuh...nak kate orang ramai-ramai datang nak beli perabot tak lakan...diorg kebanyakan nya datang sebab nak mamam kat foodcourt die je..penuh mcm ulat nangke....ni sume sebab meatball and chicken wings diorang yang best sgt tu....harge pown boleh tahan....so berbaloi....


sampai licin Ms.Cinta makan

sekor ayam ke ape ni


But today is Sunday...still ade sehari lagi hari nak chill ngn kekawan,nak guling-guling atas katil or berDota sampai mutah hijau Viper...So dengan harapan something yang best happen with me so ade la cite nak conteng kat dalam entry baru nanti....so  ADIOS and BONAPETIT.....ha...ha....

2 comments:

mohamad shazni said...

yeay..namaku tertera di situ..muah2...kalau ada nak lagi modul LDK ang bagitau ye..kui kui

takiyaoceto said...

nanti la tunggu aku jadi pengurus kat tempat aku keje dulu...tupown lau dapat keje...