Wednesday 16 May 2012

segmen : Bloglist Bulan di Mei dan June 2012 by mumui..




Assalamualaikum.......
Hari ni mungkin hari aku tengah rajin untuk join segmen-segmen yang ade.... ni ade satu lagi segmen yang best aku nak join....simple and mudah...dalam mase lime minit dah boleh dah siap nak join segmen...dari blog yang tiut miut......jom join segmen ni meriahkan lagi baru syiok....


click la kat banner ni....



Ni syarat-syarat nak join segmen ni....
syaratnya... (copy n paste syarat2 di entry ya)
1. ambil ja banner n letak d entry.. n link ke entry ni..
2. klik ni... satu, dua, tiga...
3. tajuk entry : segmen : Bloglist Bulan di Mei dan June 2012 by mumui..
4. letak link blog saya : http://bibie-mumui.blogspot.com di bloglist anda...kalau mahu... tidak ada paksaan.. hehehe
5. lepas siap semua... letak link entry di komen entry ni...tq..:)
nanti saya akan letak link blog yang join di sidebar saya selama 2bulan.. :))
tarikh tutup : 18/5/2012


ni saye nak tag due ketoi makhluk ni nak ajak join segmen ni......


5 comments:

mohamad shazni said...

wah,,cayalah lu bro..^_^

mumui said...

thanks 4 joining... :)

Anonymous said...

singgah sini dari segmen yang sama..

jom melawat blog saya. done follow u

http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/05/segmen-bloglist-bulan-mei-dan-june-2012.html

tuanseliper said...

selamat bersegmen :)

anamizu said...

ehem~ gud luck tau takiya oceto..
TQ folow diary kecil cik ana..hehe








slm kenal,
anamizu kaito ^___^