Tuesday 15 May 2012

Segmen : Up Follower & Tambah Kenalan

Semekom.....

petang-petang balik dari opis xde keje lain dah yang aku nak buat....tekan punat on kat lappy....menggeletar tangan sehari tak pegang lappy,kat opis tak buleyh nak on9 sangat...sebab habis semuanye di block... dalam otak dok pikir nak wat per entry la petang ni....belek punye belek....nasib la Mr onisenseii ni gajin bebenau taging-taging aku pasal segmen yang die join....tq arrr bro...suspect lu....jom tengok pejenis segmen yang aku nak join petang ni...menarik.............




miss Z berceloteh
segmen : Up Follower & Tambah Kenalan
nak tau lebih lanjut jangan segan silu click banner di atas......


Follower: 81

Negeri: Melaka


5 comments:

mohamad shazni said...

hye..sy dri segmen yg sama..blog ak sgt menraik tertarik kau memang da boom

MISS Z BERCELOTEH said...

Makasi sebab sudi join
salam perkenalan

takiyaoceto said...

salam perkenalan jugak miss z...

Atie iskandar said...

follow dri segmen yg same dri johor :)

http://atieiskandar79.blogspot.com/2012/05/segmen-miss-z-up-follower-tambah.html

nasz said...

salam kenal. dah follow awak.

singgah sini dari segmen miss z. saya lahir di kuala lumpur.

jemput ke blog saya ye?

http://www.mohdnaser.com