Wednesday 16 May 2012

Segmen Exchange Bloglist "Blogger Apakah?"

Assalamualaikum kepada rakan-rakan blogger yang sempoi.....

petang ni adalah waktu untuk aku join segmen-segmen yang aku dah di tag kan oleh mamat kental tag oniesenseii, tapi segmen yang kali ni mungkin agak special sikit sebab member kamcing aku yang buat...kire aku anggap die sifu aku la dalam dunia blog ni...semangat ni nak join segmen ie....so jom tampa lengah mase jon kite ramai-ramai join segmen ni....kompom tak rugi.....


nak terus ke link tuan empunya segmen ni click la kat banner ni...


korang boleh tengok syarat-syarat untuk join segmen ni kat link pic di atas...senang je...tak susah pown tak sampai asepuluh minit dah boleh settle join segmen ni....



5 comments:

Unknown said...

thank bro join segmen tak seberapa aku nih..huhu jasamu dikenang

senarai peserta telah diupdate dan akan diupdate lagi dari masa ke semasa..kalau rajin jemput lah BW sesama peserta..hehehe =)

takiyaoceto said...

ok bro.....

Anonymous said...

SALAM. SINGGAH DARI SEGMEN YANG SAMA...JOM SINGGAH BLOG SY. DONE FOLLOW U ''
http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/05/segmen-exchange-bloglist-blogger-apakah.html

Nour Adieb said...

Datang dari segmen yg sama,salam kenal.Peace :)

http://nourayuadieb.blogspot.com/2012/05/segmen-exchange-bloglist-blogger-apakah.html

Ikaa Sharin said...

hallo , datang dari segmen yang samaaa :)

#hye tuan tanah , jemput singgah blog saya . ada sepucuk surat utk awak :)