Saturday, 7 April 2012

basuh baju waktu malam lebih cepat kering di.....


waktu basuh baju paling sesuai? mesti la korang semua jawab siang hari....time panas terik....

tapi bagi aku @ rakan2 yang sibuk mencari rezeki di siang hari akan jawab malam....

tapi kalau basuh malam lambat kering la bro?

confrm soalan ni yang akan keluar dari korang kan.....

of coz la.......tapi ni ha tips terbaru dari aku Botolminda nye jalan terbaik.....

membasuh baju waktu malam lagi cepat kering berbanding di siang hari.....

k layan....... 

kat sini la tempat lau nak cepat siap kalau basuh baju time malam2...

costing untk 7kg baju RM 3 je....

lepas basuh kite kering kan pon RM 3

tunggu sehingga siap

selesai sudah...

dah siap kering? mmg berbaloi....


ni la salah satu aktiviti aku dan rakan2 aku ketika hujung minggu meluangkan mase lebih kurang 45 minit untuk membasuh baju........xperlu risaukan keadaan cuaca.......
sebab tu aku memilih membasuh waktu malam.....he...he.........

ps: ini aktiviti org bujang bile dah berumah tangga ada la yang megantikan nye nanti... :p

4 comments:

Ardini Izzati said...

Haha. Basuh lah baju sendiri. Takyah guna duit. Jimat sikit :)

Mk Syahir said...

ehh..ape ni?tak pernah tengok pon..canggihnyee xD

Mk Syahir said...

jimat tenaga..jimat masa..jimat lemak

takiyaoceto said...

betul kate mksyahir ni....