Wednesday 25 April 2012

menang besaq lagi...

assalamualaikum......
wah excited sesangat aku nak tulis entry hari ni.....walaupun badan tak berapa sihat, rase macam nak demam-demam,aku tetap dengan tanggungjawab aku pergi bekerja....Kat opis berlambak pulak kojer-kojer yang nak di siapka...tapi smpat lagi aku curik mase nak bukak Blog....Dalam tengah-tengah syok bace filem Heiran karangan Kak Herba Tihara,best tau layan movie tu..layan habis....sesambil tu aku terbaca entry dia tentang keputusan pemenang GA herba Tihara,ghase-ghasenye tu la segmen give away yang pertama aku join sejak aku mula berkecimpung dalam dunia blog ni....
so aku pown excited tahap gaban nak check same ade aku menang ke tidak....ha...ni yang best nak citer ni....
for the 1st time i join and the luck is mine....he..he...menang jugak Botolminda dalam segmen GA Herba Tihara...wah bangga nye saye jadi pemenang...walaupun menang di tempat ke-9 tapi sukenye saye....terus ade point nak citer dalam entry hari ni...ha...ha....Tq Kak Herba Tihara.....lepas ni kalau ade wat segmen give away lagi kompom rajin nak join.....



kalau korang nak tengok keputusan penuh klik kla kat pic ni....

6 comments:

mohamad shazni said...

haha..aku 91..hahah tahniah la takuya oceto

Unknown said...

tahniah bro..amacam? =)

Afasz said...

tahniah bro

singgah n follow sini

dr
http://afasz.blogspot.com

Tie HT said...

tahniah...terpaksa layan movie heran yek :)

takiyaoceto said...

mane ade terpakse sis....memang best pon cerite tu klu layan...nak2 org mcm saye ni xdpt jumpe tv....

takiyaoceto said...

tq...i follow you....la..la..la...